Chestionar de satisfactie a pacientului si/sau apartinatorului

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-ați primit în unitatea noastră și a creșterii calității acestora, vă informăm că lunar efectuăm un sondaj printre pacienții noștri, de aceea vă rugăm să aveți amabilitatea de a raspunde intrebărilor din chestionarul de mai jos.
Răspunsurile dumneavoastră sunt importante pentru noi!

Calitatea dumneavoastră: pacientaparținător

Sex: bărbatfemeie

Vârsta dumneavoastră:

Cât de mulțumit sunteți de modul de comunicare, adresare de către personal?
Foarte nemulțumitNemulțumitMulțumitFoarte mulțumit

Cât de mulțumit sunteți de calitatea lenjeriei din spital?
Foarte nemulțumitNemulțumitMulțumitFoarte mulțumit

Cât de multumit sunteți de activitatea și implicarea personalului medical care v-a îngrijit?
Foarte nemulțumitNemulțumitMulțumitFoarte mulțumit

Cât de multumit sunteți de curățenia și ambientul din spital?
Foarte nemulțumitNemulțumitMulțumitFoarte mulțumit

Cât ați fost internat, vi s-a recomandat să cumparați medicamente și alte materiale sanitare?
DaNu

Ați primit explicații clare cu privire la diagnostic, investigațiile ce urmează să le efectuați și tratamentul pe care îl veți urma? (medicamentos/fizioterapic)
DaNu

Ați recomanda unei persoane apropiate să se trateze la acest spital?
DaNu

Starea dumneavoastră de sănătate este mai bună la externare?
DaNu

Vi s-au solicitat bani sau atenții de către medici sau asistente?
DaNu

La internare ați primit și semnat acordul informat/consimțământ pentru investigații și tratament?
DaNu

Ați primit informații despre drepturile și obligațiile dumneavoastră ca și pacient/aparținător?
DaNu

Propuneri de îmbunătățire a calității serviciilor: