CORAMED Policlinica Suceava  
Centrul Medical de Diagnostic, Tratament si Recuperare Suceava Policlinica Suceava Cabinete Programari Contact
 
spitalizarea de zi
 
psihologie suceava
 
colonoscopii, endoscopii, sclerozare de vene
 
NOU endocrinologie in contract cu CAS Suceava
 
NOU videogastroscopie digestiva
 
» ANALIZE MEDICALE
» CARDIOLOGIE
» CHIRURGIE & ORTOPEDIE PEDIATRICĂ
» CHIRURGIE VASCULARĂ
» ECOGRAFIE
» ENDOCRINOLOGIE
» GASTROENTEROLOGIE
» NEUROLOGIE
» NUTRIŢIE & DIETETICĂ
» OBSTETRICĂ/GINECOLOGIE
» PEDIATRIE
» PSIHOLOGIE
» REABILITARE MEDICALĂ
» REUMATOLOGIE
» UROLOGIE
» FARMACIE
 
 
 
 

CHESTIONAR PRIVIND SATISFACŢIA PACIENTULUI

Acest chestionar este menit să ne sprijine în ameliorarea performanţei activităţii policlinicii; răspunsurile la acest chestionar rămân anonime.

Când aţi intrat prima dată în această unitate ce impresie v-aţi făcut? Alegeţi trei cuvinte care descriu cel mai bine situaţia din acel moment din unitatea de primire:
Cuvinte: Ordinea priorităţii*:
Curăţenie:
Lux:
Aglomeraţie:
Dezordine:
Mizerie:
Disciplină:
Linişte:
Sărăcie:
Altul 1...:
Altul 2...:
* Bifaţi 1, 2 sau 3 în ordinea priorităţii.
   
Situația din unitatea de primire, pe care tocmai ați descris-o,
v-a modificat starea de spirit?
(bifaţi o singură variantă)
a. M-a demoralizat
b. Nu a avut niciun efect
c. Mi-a ridicat moralul
   
Cum aţi ajuns să apelaţi la internare pentru spitalul nostru? (bifaţi una din variantele de răspuns)




   
Sunteţi la prima internare sau la o reinternare? (bifaţi una din variantele de răspuns)

   
În cadrul acestei internări, puteţi spune că:
   
P1. Aţi fost primit cu amabilitate de la început?
P2. Aţi fost condus la explorări?
P3. Aţi făcut baie la internare?
P4. Aţi fost informat pe înţelesul dvs despre boală, tratament, risc operator, prognostic?
P5. Aţi adus medicamente de acasă?
P6. Aţi avut complicaţii post-operatorii?
P7. Fiolele s-au deschis în faţa dvs?
P8. Ați sesizat orice formă de condiționare a îngrijilor de care ați avut nevoie?
P9. Aţi simţit nevoia să recompensaţi prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenţie din partea acestora?
   
Apreciaţi pe o scală de la 1 la 5 calitatea serviciilor menţionate mai jos primite de către dvs.:
1 Total nesatisfăcătoare
2 Parţial nesatisfăcătoare
3 Nesatisfăcătoare
4 Bună
5 Foarte bună
9 Nu am beneficiat/nu am observat
   
Atitudinea personalului la primire:
Atitudinea personalului pe parcursul șederii dvs. în unitate:
Îngrijirea acordată de medic:
Îngrijirea acordată de asistente:
Îngrijirea acordată de infirmiere:
Îngrijirea post operatorie și ATI:
Calitatea meselor servite:
Calitatea condițiilor de cazare – salon (dotare, facilități):
Calitatea grupurilor sanitare (băi+WC):
Curățenia în ansamblu:
 
Ținând cont de toate cele menționate mai sus vă rugăm să ne spuneți:
   
Cât de mulțumit sunteți/ați fost ?
Dacă ar fi să aveți nevoie de un serviciu medical disponibil în această unitate v-ați întoarce aici?
Dacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care știți că este disponibil aici i-ați recomanda să vină?
   
După toată această perioadă petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte? Ce v-a plăcut cel mai mult?
   
Dar negativ? Ce nu v-a plăcut?
   
Elemente de socio-demografie (selectaţi situaţia care vi se aplică)
D1. Sexul:
D2. Vârsta:
D3. Mediul de rezidență:
D4. Ultima şcoală absolvită:
D5. Starea civilă:
   
Notă: Colectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor art. 12 din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.
   
STRIMER Panouri Solare Suceava
 
©2018 CORAMed Policlinica Suceava. Toate drepturile rezervate.
Creare site & optimizare Google - SANNET®.
termopane suceava // mobila suceava
ecografie suceava